Tanken med bloggen


Jag har själv letat och letat efter vegetariska veckomatsedlar på nätet, men till min stora besvikelse har jag inte hittat några alls. Därför har vi i vår familj nu börjat göra egna matsedlar mån-fre, och jag tänkte dela med mig av dessa.

Recepten kommer ifrån kokböcker, hemsidor och vänner. Alla lätta att göra och snabblagade (max 30 min). Med varje veckomatsedel medföljer en inköpslista för att förenkla det hela. Jag väljer ekologiskt i så stor utsträckning det går, hur ni gör får ni bestämma själva.

Lycka till och hoppas ni tycker om våra matsedlar!


//Linda

Kommentarer
Postat av: Micke

Vilket otroligt bra initiativ! Kommer följa denna!

2010-10-16 @ 15:20:51
Postat av: jessica

BRA initiativ. jag kommer kika in många gånger för middagsinspiration.

kram Jessica Hansson från gamla klassen

2010-10-22 @ 22:29:34
Postat av: rebecka

Hej! Trillade in på denna sida när jag letade efter veckomatsedlar. Är så trött på att planera mat. Laga och äta är däremot kul. Denna hemsida har varit vår räddning nu i fyra veckor! Så gott har vi aldrig ätit tidigare. Såg att bloggen inte verkar vara aktiv nu men den läses fortfarande.

2011-10-05 @ 13:31:31
Postat av: Martin

Precis vad jag letade efter, tack

2012-01-04 @ 03:13:29
Postat av: Manna

Tack! Behöver verkligen inspiration. Vad synd att ni inte uppdaterar längre men ser att det finnsd mycket att hämta!

2013-10-17 @ 07:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0